Dizajn minimalizuje pohyb bloku. Vyššia tuhosť stredového bloku; aby sa minimalizovala strata energie. Cik-cak dezénové drážky pre lepšiu priľnavosť a teda kratšiu brzdnú dráhu na mokrej alebo zľadovatenej vozovke. 3D lišty medzi blokmi - inimalizácia zbytočného pohybu blokov na dosiahnutie nižšej RR vo všetkých smeroch a lepší trakčný výkon C. pre vynikajúcu priľnavosť za mokra a vyšší kilometrový výkon. Adopcia zadnej hrany proti trhline krútiaceho momentu hrany.
Šířka | 315 |
Profil | 70 |
3.Priemer | 22.5 |
Výrobca | Kumho |
Index nosnosti | 154/150 |
Index rychlosti | L |
Sezóna | Celoroční |
Přilnavost na mokru | C |
Duše | TL |
Konstrukce | Radiální |
Náprava | Záběrová |
TridaVozu | C3 |
Homologace | . |
Ochrana ráfku | . |