Tvar kontúry pneumatiky Avant 4- bol optimalizovaný za použitia technológie Finite Element Analysis (FEA); čím bol zaistený optimálny tvar stopy. Vďaka tomu je dosiahnuté nižšie; rovnomernejšieho opotrebovania behúňa. Pneumatika Avant 4 je vybavená širokými a plytkými ramennými lamelovými rebrami; ktoré zvyšujú odolnosť ramien pneumatiky voči opotrebovaniu a umožňujú väčšiu kontrolu riadenia. Ďalšou mimoriadnou vlastnosťou behúňa je optimalizovaná geometria lamiel; vďaka ktorej je dosiahnutá vyššia priľnavosť a odolnosť voči šmyku na mokrom povrchu; lepšej celoročnej výkonnosti i nižšej hlučnosti. Výroba behúňovej zmesi bola zameraná na kilometrový prebeh a zníženie váhy pneumatiky taktiež prináša ekonomické výhody v oblasti úžitkového zaťaženia vozidla. V porovnaní výkonnosti s pôvodným modelom Avant A3 predčí nová Avant 4 svojho predchodcu vo všetkých kľúčových oblastiach. Mimoriadny výsledok dosahuje novinka predovšetkým pri valivom odpore; čo sa prejavuje nižšou spotrebou paliva a výraznejšou finančnou úsporou. Zároveň však; ale nedochádza k zníženiu kilometrového prebehu pneumatík. Rovnako tak bola vylepšená ovládateľnosť a brzdné vlastnosti; čo zvyšuje bezpečnosť jazdy. Znížená bola aj hlučnosť.
Šířka | 215 |
Profil | 75 |
3.Priemer | 17.5 |
Výrobca | Sava |
Index nosnosti | 126/124 |
Index rychlosti | M |
Sezóna | Celoroční |
Přilnavost na mokru | C |
Druh pneu | Vodící |
Duše | TL |
Konstrukce | Radiální |
Náprava | Vodící |
TridaVozu | C3 |
Homologace | . |
Ochrana ráfku | . |